Honda Assistance

Gratis Honda Assistance is er voor u als Honda-rijder om u van dienst te kunnen zijn bij pech onderweg in Nederland en in het buitenland. Hiermee kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, een beroep doen op optimale hulpverlening d.m.v. een gratis telefoonnummer. Dit geldt zowel langs de weg als bij u thuis.

De enige voorwaarde om in aanmerking te komen voor gratis levenslang Honda Assistance is dat uw Honda onderhouden en gerepareerd wordt door een officiële Honda-dealer, zoals door Autobedrijf van der Poel. Het onderhoud dient om de 20.000 kilometer of minimaal 1 x per jaar te gebeuren. De leeftijd van de auto speelt hierbij geen rol. Na een onderhoudsbeurt melden wij u aan voor deze gratis service. In het serviceboekje van uw auto wordt een speciale sticker geplakt, zodat u altijd over de benodigde gegevens beschikt.

Kijk ook op de Honda Assistance webpagina voor actuele informatie en gedetailleerde beschrijving van de hulpverlening in Nederland en in het Buitenland.

Hoe doet u een beroep op Honda Assistance

  • In Nederland: Honda Assistance is in Nederland dag en nacht bereikbaar via een gratis nummer te weten: 0800 099 1242.
  • In het Buitenland: Honda Assistance is in het buitenland dag en nacht bereikbaar via het telefoonnummer: +31 70 314 5121. (telefoonkosten worden door Honda Assistance vergoed).

Alvorens u contact opneemt met Honda Assistance:

  1. Controleer het bij uw Honda geleverde serviceboekje, zodat u alle benodigde gegevens beschikbaar heeft.
  2. Oriënteer u zo duidelijk mogelijk waar u met pech staat. Hoe beter de uitleg waar u staat, des te sneller er hulp is.
  3. Op snelwegen loopt u in de richting van de dichtstbijzijnde praatpaal door de pijltjes op de hectometerpaaltjes te volgen en u vraagt naar de pechhulp van Honda Assistance.

De bedoeling van Honda Assistance is om u zo snel en efficiënt mogelijk weer op (de) weg te helpen in geval van pech onderweg – of dit nu gaat om een lekke band, een defect aan de auto of een ongeval.